مهارت کار با دستگاه قطعه شویی

آیا نمی دانیددستگاه قطعه شویی چیست و به دنبال اموزش کار با دستگاه قطعه شویی هستید؟ دستگاه قطعه شویی یکی از دستگاه های مهم تعمیراتی است که در اکثر کارگاه های مکانیکی وجود دارد. تعمیرکاران انواع خودرو از این دستگاه برای شستن قطعات خودرو که شستشوی آن ها دشوار است، استفاده می کنند.

این دستگاه برای شستشوی قطعات انواع خودرو از جمله سواری، سنگین و نیمه سنگین کاربرد دارد. نکته مهم این است که روش کار با دستگاه قطعه شویی برای شستشوی قطعات هر خودرو متفاوت است. بنابراین ما در ادامه به اموزش قطعات دستگاه قطعه شویی و کار با آن می پردازیم.

اموزش مهارت کار با دستگاه قطعه شویی

برای اینکه با چگونگی کار با دستگاه قطعه شور آشنا شوید، ابتدا باید به آموزش قطعات دستگاه قطعه شویی بپردازیم. در این رابطه باید بدانید که در قسمت پایینی این دستگاه یک حوضچه دارای آب گرم وجود دارد. آبی که در این مخزن دستگاه قطعه شور وجود دارد، با شعله زیر آن گرم می شود.

روی این مخزن یعنی در قسمت میانی دستگاه، یک صفحه گردان وجود دارد که جایگاه قطعات است. همچنین اکثر مدل های دستگاه قطعه شویی دارای سیستمی برای تنظیم زمان و درجه شستشو هستند.

پس از آموزش قطعات دستگاه قطعه شویی به سراغ اموزش کار با دستگاه قطعه شویی می رویم. ابتدا مواد شوینده همچون پودر چربی گیر، مواد سیلندر شور و غیره را داخل مخزن بریزید.

سپس قطعات مورد نظر را روی صفحه گردان قرار دهید و دقت کنید قطعات به درب دستگاه آسیب نرسانند. پس از این مرحله اگر دستگاه قطعه شویی شما پیشرفته است، مدت زمان شستشو را تنظیم  کنید. همچنین می توانید درجه حرارت آب مخزن را متناسب با نیاز برای تمیز کردن قطعات تنظیم کنید.

پس از شستشوی قطعات نیز توجه داشته باشید که در زمان باز کردن درب دستگاه، بخار آب خارج می  شود. به طوری که در صورت سهل انگاری ممکن است باعث آسیب به اپراتور دستگاه شود.

نتیجه گیری

از آنجا که دستگاه قطعه شویی از کاربردی ترین وسایل تعمیرکاران است، به اموزش کار با دستگاه قطعه شویی پرداختیم. چنان که ابتدا با قطعات این دستگاه و سپس با چگونگی کار با آن آشنا شدید. در نهایت اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، بهتر است از کالاهای ما بازدید کنید. زیرا با خرید از ما، باکیفیت ترین دستگاه را در زمان ممکن و با قیمت مناسب دریافت می کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *